Викладач кафедри економіки, к.т.н, доцент Ірина Олександрівна Жувагіна днями повернулася зі столиці з дипломом слухача курсу бізнес-школи. Під час свого перебування у школі викладач прослухала курс лекцій з питань соціально-економічного розвитку України. Також піднімалися питання адвокації Європейського союзу, реформування банківської системи, подолання корупції та інші.

Зі слухачами школи працювали  доктори економічних наук, експерти з євроінтеграції, політехнологи та народні депутати як нинішнього скликання, так і попередніх.

Я відвідую багато освітніх заходів , - розповідає викладачка, бо в науці потрібно постійно тримати себе в тонусі. Щодо бізнес- школи, то мене більше всього вразила якість спікерів. Я поки ще ніде не зустрічала стільки досвідчених та авторитетних людей в одному місці, і дякую організаторам, що підготували такий чудовий мікс. Багато хто розглядає школу як можливість для трампліну, і я вважаю, що це правильно, адже нові контакти – це завжди нові можливості. Я розглядаю дану школу в першу чергу як освітній проект, адже знання, якими діляться такі особистості як Пинзеник, Чумак, Шеремета – безцінні. Також хочу висловити подяку своєму керівництву, як директору інституту Сергію Доценку, так і завкафедрою Ларисі Гришиній за підтримку та можливість молодим викладачам підвищувати свою майстерність.

Тепер у планах молодої викладачки реалізувати освітні проекти на теренах рідного інституту.

 

Міністерство освіти і науки україни

 

 

 

Затверджено

вЧЕНОЮ РАДОЮ

НУК ім. адм. Макарова

«____»_____________2017р.

Протокол № ____

Введено в дію наказом ректора

№___ від _________

 

Ректор НУК_________С.С. Рижков

 

 

 

 

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про стипендіальне забезпечення студентів, аспірантів і докторантів

Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (НУК ім. адм. Макарова)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Миколаїв

2017

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Дане Положення про стипендіальне забезпечення студентів, аспірантів і докторантів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (надалі Положення) визначає порядок призначення, виплати та розміри стипендій студентам, аспірантам і докторантам НУК ім. адм. Макарова (надалі Університет) , які навчаються за рахунок коштів державного бюджету.

Положення розроблено відповідно до:

- Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-XII (зі змінами та доповненнями);

- Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (зі змінами та доповненнями);

 - Порядку призначення і виплати стипендій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 882 від 12.07.2004 (далі – Порядку) зі змінами і доповненнями (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1050);

- постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення»;

- постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1047 «Про розміри стипендій у державних та комунальних навчальних закладах, наукових установах»;

- Постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 року №1043 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству освіти і науки для виплати академічних стипендій»;

- наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2017 року №261 «Про затвердження примірного порядку формування рейтингу успішності студентів, курсантів невійськових вищих навчальних закладів (наукових установ) для призначення академічних стипендій»;

- наказу Міністерства освіти України від 15.07.1996 № 245 «Про затвердження Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих закладів освіти»;

- наказу Міністерства освіти України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.06.1996 № 191/153 «Про затвердження Положення про академічні відпустки та повторне навчання у вищих закладах освіти»;

- наказу Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 № 455 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян» зі змінами;

 - Статуту Університету,

 - інших нормативно-правових актів.

Дія цього Положення поширюється на студентів денної форми навчання, аспірантів і докторантів, які навчаються з відривом від виробництва за рахунок коштів загального фонду державного бюджету.

1.2 Студентам, аспірантам і докторантам, які навчаються згідно з угодами, укладеними між НУК та фізичними або юридичними особами, стипендії можуть виплачуватися за рахунок коштів цих осіб, якщо це передбачено умовами укладеної угоди.

1.3. Особам, яка навчалась згідно із зазначеною угодою і в установленому порядку переведені (поновлені) на навчання за державним замовленням, призначення і виплата стипендій здійснюється згідно з цим Положенням, а саме:

- академічної - з місяця, що настає за датою переведення (поновлення) особи на навчання відповідно до наказу ректора університету;

- соціальної – за процедурою та у строки, визначені цим Положенням.

 

2. Порядок призначення та виплати академічної стипендії

2.1. На загальних підставах відповідно до цього Положення здійснюється призначення і виплата академічних стипендій студентам, аспірантам і докторантам з числа іноземців та осіб без громадянства, які постійно проживають на Україні, осіб, яким надано статус біженця в Україні, осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, осіб, яким надано статус закордонного українця, які перебувають в Україні на законних підставах, у разі коли здобуття вищої освіти здійснюється в межах квот, визначених Кабінетом Міністрів України.

2.2. Особам, що навчаються в Університеті, можуть призначатися :

Академічні стипендії:

- за результатами навчання в Університеті - для студентів,

- на підставі наказу ректора Університету про зарахування - для аспірантів, докторантів, які навчаються за денною формою навчання (з відривом від виробництва);

Соціальні стипендії: 

-на підставі законів, що встановлюють державні пільги і гарантії щодо призначення соціальних стипендій для окремих категорій громадян.

2.3. Стипендії в Університеті виплачуються один раз на місяць 20 числа поточного місяця. При збігу термінів виплати стипендії з вихідними днями, виплата проводиться напередодні.

Особам, що навчаються в Університеті, стипендія призначається з першого числа місяця, що настає після закінчення семестрового контролю згідно з навчальним планом, на період до визначення результатів наступного семестрового контролю.

2.4. У разі зарахування аспіранта на навчання до Університету з дати, яка не збігається з початком календарного місяця, академічна стипендія йому виплачується у сумі, пропорційній кількості календарних днів, які залишаються до закінчення такого місяця.

2.5. У разі коли строк закінчення навчання особи, яка отримує академічну або соціальну стипендію, настає до закінчення місяця або стипендіат вибуває з Університету до закінчення строку навчання, їм виплачується стипендія у повному обсязі за останній місяць навчання.

 

3. Види та розміри академічних стипендій

3.1. Академічними стипендіями є:

3.1.1. Стипендії, засновані Президентом України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України (у тому числі, іменні), які призначаються студентам, аспірантам за результатами навчання за певним освітнім рівнем, розміри та порядок призначення яких визначаються окремими нормативно – правовими актами;

3.1.2. Ординарні (звичайні) академічні стипендії;

3.1.3. Стипендії у підвищеному розмірі:

-  студентам, які досягли особливих успіхів у навчанні;

- студентам, які навчаються за спеціальностями (спеціалізаціями), визначеними переліком спеціальностей (спеціалізацій) галузей, для яких встановлюється підвищений розмір академічних стипендій, затвердженим у встановленому порядку.

3.2. Розмір академічних стипендій визначається виходячи з установленого Кабінетом Міністрів України розміру мінімальної ординарної (звичайної) академічної стипендії з урахуванням умов і напряму навчання, спеціальності (напряму підготовки), успішності стипендіата. (додаток № 1 до цього Положення).

У разі коли стипендіат має право на призначення кількох академічних стипендій, виплачується одна стипендія найбільшого розміру, якщо інше не передбачене законодавством.

У разі коли розмір стипендії, розрахований відповідно до цього Положення, визначений у гривнях з копійками, розмір такої стипендії заокруглюється до найближчого цілого числа, більшого за розрахункове.

3.4 Розмір ординарної (звичайної) академічної стипендії може змінюватися відповідно до чинного законодавства України.

 

  1. 4.      призначення та виплати стипендії

аспірантам та докторантам

 

4.1. Академічна стипендія аспірантам і докторантам, які навчаються за денною формою (з відривом від виробництва), установлюється у розмірі 90 відсотків відповідного посадового окладу, визначеного за схемою посадових окладів (з урахуванням наступних змін в оплаті праці на відповідних посадах), за поданням наукового керівника та погодженням завідувача кафедри, за якою закріплено аспіранта або докторанта а саме:

- викладача - для аспірантів;

- доцента - для докторантів.

4.2. Розмір стипендії докторанта збільшується на розмір доплат за наявний науковий ступінь або вчене звання, встановлених у граничних розмірах згідно з нормативно-правовими актами, у разі, коли відповідна освітньо-наукова (наукова) програма за профілем збігається з науковим ступенем або вченим званням. У разі наявності у докторанта кількох наукових ступенів (вчених звань) доплата встановлюється за вищим науковим ступенем (вченим званням). Питання про відповідність наукових ступенів, вчених звань профілю освітньо- наукової (наукової) програми вирішує ректор Університету. Документи, що засвідчують наявність наукового ступеня, вченого звання, повинні відповідати нормам та вимогам, передбаченим законодавством.

4.3. Аспіранти, докторанти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою). При цьому академічна стипендія, призначена відповідно до цього Положення, виплачується у повному обсязі.

4.4. Аспірантам, докторантам, які поновили навчання після наданої їм в установленому порядку перерви у навчанні, та аспірантам або докторантам, яким в установленому порядку продовжено строк навчання в аспірантурі або докторантурі, академічна стипендія призначається на весь наступний період навчання.

4.5. Розміри стипендій протягом усього терміну навчання переглядаються лише у випадку змін в оплаті праці на підставі нормативно-правових актів.

 

 

  1. 5.     Порядок призначення соціальних стипендії.

5.1. Соціальна стипендія у розмірі, визначеному Кабінетом Міністрів України, в обов’язковому порядку призначається студентам Університету, які за результатами навчального семестру не мають академічної заборгованості, незадовільних результатів навчання, та належать до однієї з перелічених нижче категорій:

1)             дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення відповідого навчального закладу, а також студентів Університету, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, згідно із статтею 62 Закону України «Про вищу освіту» та статтею 8 Закону України “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”;

2) осіб, які мають право на отримання соціальної стипендії відповідно до статей 20-22 і 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

3) шахтарів, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки відповідно до статті 5 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці»;

4) осіб, батьки яких є шахтарями, що мають стаж підземної роботи не менш як 15 років або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи стали інвалідами I або II групи, відповідно до статті 5 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» - протягом трьох років після здобуття загальної середньої освіти;

5) осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та їх дітей (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»;

6) дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в  антитерористичній операції (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»;

7) дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»;

8) дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»;

9) осіб, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей відповідно до постанови Верховної Ради України від 24 жовтня 2002 р. № 218-IV;

10) дітей-інвалідів та осіб з інвалідністю I—III групи;

 

 

11) студентів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.

 

Студентам НУК, які мають право на отримання соціальної стипендії і набувають право на отримання академічної стипендії, надається один вид стипендії за їх вибором.

Якщо студент Університету обрав отримання академічної стипендії, він втрачає право на отримання соціальної стипендії на наступний  навчальний семестр, про що навчальний заклад невідкладно інформує відповідні державні органи.

Дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, а також студентам Університету, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, може виплачуватися одночасно соціальна стипендія на умовах, визначених «Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1045 (далі Порядок), та академічна стипендія.

Якщо студент Університету має право на призначення соціальної стипендії одночасно за кількома підставами, соціальна стипендія виплачується відповідно до однієї з підстав за вибором студента.

Особам, які належать до категорій, визначених підпунктами 5 – 8 пункту 5.1, соціальна стипендія виплачується до закінчення навчального закладу за певним освітнім рівнем (рівнем вищої освіти), але не довше ніж до досягнення ними 23 років.

У разі продовження навчання за іншим освітнім рівнем в НУК або іншому навчальному закладі, поновлення на навчання за державним замовленням після наданої у встановленому порядку перерви у навчанні, академічної відпустки або переведення студента до іншого навчального закладу для продовження навчання за тим же освітнім рівнем (освітньо-кваліфікаційним рівнем) вищої освіти питання призначення соціальної стипендії вирішується на умовах, визначених Порядком.

 

5.2. Особи, які вперше претендують або поновлюють право на призначення  соціальної стипендії, подають стипендіальній комісії відповідне письмове звернення із зазначенням дати та документи, що підтверджують їх право на отримання пільг та гарантій на стипендіальне забезпечення згідно з нормативно-правовими актами. 

Стипендіальна комісія протягом трьох робочих днів з дня отримання письмового звернення приймає рішення щодо призначення соціальної стипендії.

У разі прийняття стипендіальною комісією позитивного рішення, у тому числі, і у випадку встановлення медико-соціальною експертизою групи інвалідності, особі, яка мала статус дитини – інваліда, відповідна соціальна стипендія призначається з дати звернення стипендіата.

5.3. Для отримання соціальної стипендії студенти Університету звертаються до Центру молодіжної політики та соціально – культурної роботи НУК (Головний навчальний корпус НУК, Пр. Героїв України,9) із заявою, в якій зазначаються такі відомості:

-                     прізвище, ім’я та по батькові;

-                     число, місяць, рік народження;

-                     зареєстроване та фактичне місце проживання;

-                     підстава для отримання соціальної стипендії.

До заяви додаються копії таких документів (в двох примірниках):

-                     паспорта громадянина України;

-                     свідоцтва про народження дитини;

-                     довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не додається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відповідну відмітку в паспорті);

 - студентського квитка.

Крім того, студенти додатково подають такі документи:

1)                діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа, а також студенти Університету, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, згідно із статтею 62 Закону України «Про вищу освіту» та статтею 8 Закону України “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”:

(в двох примірниках)

 - копію рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини- сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, або витяг з обліково- статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- копію свідоцтва про смерть батьків;

 

2)                особи, які мають право на отримання соціальної стипендії відповідно до статей 20-22 і 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»:

(в двох примірниках)

 - копію посвідчення особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи, встановленого зразка;

 

3) шахтарі, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки відповідно до статті 5 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та особи, батьки яких є шахтарями, що мають стаж підземної роботи не менш як 15 років або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи стали інвалідами I або II групи, відповідно до ст. 5 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» - протягом трьох років після здобуття загальної середньої освіти:

 - довідку з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи;

- акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 згідно з додатком 4 до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1232 “Деякі питання розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 94, ст. 3426);

(в двох примірниках)

- копію довідки медико-соціальної експертизи;

- копію свідоцтва про смерть батька (матері).

У разі неможливості подання особами, зазначеними у цьому підпункті, із числа внутрішньо переміщених осіб довідки з гірничого підприємства із зазначенням стажу підземної роботи подається довідка з Пенсійного фонду України із зазначенням стажу підземної роботи;

 

4)                особи, визнані учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та їх дітей (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»:

(в двох примірниках)

 - копію посвідчення учасника бойових дій встановленого зразка;

 - копію довідки органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, за зареєстрованим (фактичним) місцем проживання з посиланням на норму законодавства, відповідно до якої встановлено статус учасника бойових дій або копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України”;

 

5) діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в  антитерористичній операції (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»:

(в двох примірниках)

 - копію свідоцтва про смерть батька (матері);

 - документ, що підтверджує загибель (зникнення безвісти) одного з батьків, виданий військовим формуванням, правоохоронним органом спеціального призначення, або рішення суду про визнання безвісно відсутнім (оголошення померлим);

- копію довідки медико-соціальної експертизи;

 

6)                діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»:

(в двох примірниках)

 - копію свідоцтва про смерть батька (матері);

 - копію довідки або посвідчення встановленого зразка члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

 - довідку органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, за зареєстрованим (фактичним) місцем проживання з посиланням на норму законодавства, відповідно до якої встановлено статус члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

 

7)                діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи (до закінчення навчання в Університеті, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України «Про вищу освіту»:

(в двох примірниках)

 - копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

8)                осіби, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей відповідно до постанови Верховної Ради України від 24 жовтня 2002 р. № 218-IV:

(в двох примірниках)

 - копію розпорядження Кабінету Міністрів України про призначення соціальної стипендії Верховної Ради України студентам вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей;

 

9)                діти-інваліди та особи з інвалідністю I—III групи

(в двох примірниках)

 — копію медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років або копію довідки медико-соціальної експертизи;

 

10

 

 

) студенти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям:

(в двох примірниках)

 — довідку органу соціального захисту населення про призначення сім’ї допомоги відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”.

 

5.4. Уповноважена особа з соціальних питань НУК , що визначена наказом ректора НУК, приймає документи, передбачені пунктом 5.3, формує на кожного студента, який звернувся за призначенням соціальної стипендії, особову справу. Завірена копія особової справи разом з завіреною та зареєстрованою в канцелярії НУК копією заяви студента в десятиденний строк з дня звернення студента передається до управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.

5.5. Уповноважена особа з соціальних питань НУК щомісяця до 5 числа подає до управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради на паперових та електронних носіях списки студентів, яким призначено соціальну стипендію, за формою згідно з додатком до  Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 р. № 81).

5.6. Соціальна стипендія призначається на весь період навчання, починаючи з місяця звернення за її наданням, та виплачується щомісяця в  розмірах, встановлених законодавством( додатку 1 до цього Положення).

Виплата соціальної стипендії припиняється у разі наявності у студента за результатами навчального семестру академічної заборгованості. Після ліквідації академічної заборгованості такі студенти мають право звернутись до стипендіальної комісії з заявою про поновлення виплати соціальної стипендії.

У разі коли строк закінчення навчання студента, який отримує соціальну стипендію, настає до закінчення місяця або коли він вибуває з навчального закладу до закінчення строку навчання, йому виплачується стипендія у повному обсязі за останній місяць навчання.

У період тимчасової непрацездатності, підтвердженої довідкою закладу охорони здоров’я, студенту виплачується стипендія у призначеному розмірі.

 

 

6. Порядок призначення стипендії при АКАДЕМІЧНої МОБільністі

6.1. Студенти, аспіранти (докторанти), які реалізують право на академічну мобільність, і які зберігають статус здобувача вищої освіти (наукового ступеня) за денною формою навчання (навчаються з відривом від виробництва) в Університеті, протягом терміну навчання за програмою академічної мобільності у іншому навчальному закладі поза межами України, отримують стипендію, призначену відповідно до цього Положення, у разі, якщо умовами договору про навчання за програмою академічної мобільності, укладеному ними з навчальним закладом за основним місцем навчання, регулярна безповоротна фіксована фінансова підтримка у грошовій формі протягом всього терміну навчання за програмою академічної мобільності у іншому навчальному закладі не передбачена або передбачена у розмірі, що у перерахунку на національну грошову одиницю України на дату укладання договору про академічну мобільність є меншою за розмір стипендії, що її призначено особі відповідно до цього Положення.

6.2. Виплата стипендії студентам, які реалізували право на академічну мобільність при одночасному збереженні статусу здобувача вищої освіти за державним замовленням за денною формою навчання в Університеті за основним місцем навчання і не отримували регулярної безповоротної фіксованої фінансової підтримки у грошовій формі протягом всього строку навчання за програмою академічної мобільності в іншому навчальному закладі здійснюється:

- у разі, коли строк навчання в іншому навчальному закладі не перевищує одного семестру, - у розмірі, що призначений стипендіату Університетом за результатами останнього семестрового контролю відповідно до цього Положення;

- у разі, коли строк навчання в іншому навчальному закладі перевищує один семестр, - протягом першого семестру навчання в іншому навчальному закладі у розмірі, що призначений стипендіату Університетом за результатами останнього семестрового контролю відповідно до цього Положення.

6.3. Питання подальшого призначення стипендії вирішується стипендіальною комісією після повернення здобувача вищої освіти до Університету за таких умов:

- визнання результатів, отриманих під час навчання за програмою академічної мобільності в іншому вищому навчальному закладі, не призвело до збільшення строку навчання особи за відповідним освітнім ступенем (освітньо- кваліфікаційним рівнем) та спеціальністю (напрямом підготовки) порівняно з нормативним;

- у разі наявності за результатами навчання за програмою академічної мобільності у здобувача вищої освіти академічної заборгованості така заборгованість повинна бути ліквідована у встановленому законодавством порядку до закінчення першого після повернення особи семестрового контролю згідно з навчальним планом за відповідним курсом та спеціальністю (напрямом підготовки) в Університеті.

6.4. Якщо на дату закінчення першого після повернення студента семестрового контролю згідно з навчальним планом за відповідним курсом та спеціальністю (напрямом підготовки) в Університеті здобувач вищої освіти не має академічної заборгованості, питання призначення стипендії вирішується стипендіальною комісією відповідно до цього Положення на загальних підставах. У разі коли строк навчання студента в іншому навчальному закладі перевищував один семестр і така особа ліквідувала академічну заборгованість відповідно до вимог цього Положення, та у разі позитивного рішення стипендіальної комісії особі виплачується стипендія, що не була виплачена за весь період її навчання за програмою академічної мобільності в іншому навчальному закладі на території України чи поза її межами, у повному обсязі.

6.5. Студент вважається таким, що має академічну заборгованість, коли він:

- протягом навчального семестру до початку поточного семестрового контролю, визначеного навчальним планом, з будь-якого навчального предмета (дисципліни) набрав менше 60 балів;

- під час семестрового контролю з будь-якого навчального предмета (дисципліни) отримав менше 60 балів.

 

  1. 7.     Створення, діяльність та термін повноважень

стипендіальної комісії

Для вирішення питань з призначення та позбавлення академічної і (або) соціальної стипендії (у тому числі суперечливих), надання матеріальної допомоги студентам, заохочення кращих з них за успіхи у навчанні, за участь у громадській, спортивній і науковій діяльності, створюється стипендіальна комісія Університету.

7.1. Стипендіальна комісія Університету є колегіальним органом, який у своїй роботі керується законами та іншими нормативно-правовими актами, що визначають права та обов’язки студентів, аспірантів і докторантів, Статутом університету та цим Положенням. 

7.2. Стипендіальна комісія НУК ім. адм. Макарова створена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 12 липня 2004 р. №882 “Питання стипендіального забезпечення” (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1050). 

7.3. До складу стипендіальної комісії входять:

голова комісії – ректор;

члени комісії – проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності (заступник голови комісії);

начальник навчальної частини (заступник голови комісії);

директори інститутів;

декани факультетів;

головний бухгалтер;

керівник ЦМП та СКР;

начальник навчального відділу;

завідуючий аспірантурою та докторантурою;

юрисконсульт;

уповноважена особа з питань соціального забезпечення студентів (секретар комісії);

-                     представники органів студентського самоврядування та студентської профспілки у кількості не меншій 50% складу стипендіальної комісії.

Персональний склад стипендіальної комісії затверджується наказом ректора.

7.4. Стипендіальна комісія вирішує такі питання:

- призначення академічних або соціальних стипендій студентів на основі рейтингової оцінки знань;

- призначення стипендій аспірантам і докторантам відповідно до поданих документів;

- надання матеріальної допомоги студентам, аспірантам і докторантам відповідно до поданих документів;

- визначення кандидатур на розгляд Вченої ради університету на призначення стипендій Президента, Верховної Ради, Кабінету Міністрів;

 - матеріальне заохочення кращих студентів за успіхи у навчанні, участь у громадській, спортивній та науковій діяльності;

 - спірні питання. 

7.5. Рішення стипендіальної комісії університету оформлюється протоколом, який підписує голова та секретар комісії, що є підставою для формування наказу на призначення стипендій, матеріальної допомоги та премій.

7.6. Рішення стипендіальної комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх членів. Голова комісії несе персональну відповідальність за достовірність поданих наказів на призначення стипендій, надбавок та премій.

Порядок проведення засідань Стипендіальної комісії

7.7 Планові засідання Стипендіальної комісії Університету проводяться у строки визначені законодавством, але не рідше одного разу на місяць.

За необхідності, проводиться позачергове засідання Стипендіальної комісії Університету. Дата, місце проведення та порядок денний засідання Стипендіальної комісії Університету оголошується секретарем за тиждень до її засідання.

7.8. Засідання Стипендіальної комісії Університету вважається дійсним, якщо на ньому присутні дві третини від загальної кількості її членів. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більше половини присутніх на засіданні.

Порядок розгляду спірних питань

7.9. Студенти (аспіранти, докторанти), які вважають, що в конкретних питаннях призначення / позбавлення стипендії рішення Стипендіальної комісії порушує законодавство та діючі нормативні акти, мають право звернутися з апеляційною заявою до проректора з наукової роботи Університету.

7.10. Після отримання заяви про апеляцію проректор з наукової роботи у триденний термін звертається до стипендіальної комісії та контролює розгляд питання.

7.11. Стипендіальна комісія Університету, після звернення проректора з наукової роботи, розглядає апеляції в термін, який не перевищує 10-ти днів з дня звернення, та повідомляє про своє рішення заявнику. У разі задоволення заяви (апеляції) стипендіальна комісія Університету надає пропозиції щодо внесення змін до відповідних наказів.

  1. 8.     Порядок формування рейтингу успішності студентів в Університеті

8.1. Перед початком підведення підсумків кожного семестрового контролю Вчена рада Університету з урахуванням видатків на стипендіальне забезпечення, затверджених Університету у встановленому порядку, визначає однаковий для всіх факультетів, курсів та спеціальностей (напрямів підготовки) ліміт стипендіатів, яким буде призначатися академічна стипендія за результатами такого семестрового контролю. Цей показник встановлюється у розмірі 40-45 відсотків фактичної кількості студентів денної форми навчання, які навчаються за державним замовленням на певному факультеті, курсі за певною спеціальністю (напрямом підготовки) станом на перше число місяця, наступного за датою закінчення семестрового контролю згідно з навчальними планами для відповідних факультетів, курсів та спеціальностей (напрямів підготовки). Перед початком підведення підсумків семестрового контролю за другий семестр відповідного навчального року також встановлюється ліміт осіб, які зараховані на перший рік навчання і яким до першого семестрового контролю буде призначатися академічна стипендія на підставі конкурсного балу, здобутого під час вступу до Університету.

8.2 Вченою радою Університету за погодженням з органом студентського самоврядування Університету та первинною профспілковою організацією студентів, аспірантів, докторантів Університету затверджується і оприлюднюється «Порядок формування рейтингу успішності студентів Університету» з урахуванням вимог Примірного порядку формування Рейтингу, що затверджується Міністерством освіти і науки України. Затвердження і оприлюднення порядку формування рейтингу здійснюється не пізніше ніж за тиждень до початку нового навчального року. Протягом навчального року зміни до такого порядку не вносяться.

8.3. Університет у межах коштів, передбачених для виплати стипендій, призначає академічні стипендії студентам згідно з рейтингом успішності (далі – Рейтинг), що складається на підставі об’єктивних та прозорих характеристик, прямих вимірів навчальних досягнень здобувачів вищої освіти з кожного навчального предмета (дисципліни) і до якого включаються всі студенти, які навчаються на певному факультеті за денною формою навчання за відповідними курсом та спеціальністю (напрямом підготовки). Рейтинг студентів університету, які навчаються на одному факультеті Університету за денною формою навчання за відповідними курсом та спеціальністю (напрямом підготовки) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Університету не пізніше ніж через три робочих дні після прийняття відповідного рішення стипендіальною комісією.

8.4. Рейтинговий бал визначається на підставі успішності студента з кожної навчальної дисципліни, практики, курсової роботи, іншого виду навчальної діяльності, які в останньому семестрі відповідно до навчальних планів передбачали оцінювання результатів навчання у формі заліку, диференційованого заліку, іспиту, та враховує досягнення студента у науковій, науково-технічній діяльності, громадському житті та спортивній діяльності за останній семестр.

До рейтингу успішності студентів включаються всі студенти університету, які навчаються за денною формою навчання за державним замовленням на певному факультеті, курсі за певною спеціальністю (напрямом підготовки), окрім студентів, які:

-                протягом навчального семестру до початку семестрового контролю або під час семестрового контролю отримали незадовільну підсумкову оцінку або не з’явились на контрольний захід без поважної причини з будь-якої дисципліни (навчального предмета), захисту курсової роботи (проекту), звіту з практики, у тому числі в разі успішного повторного складання контрольного заходу з метою покращення отриманої раніше оцінки;

- до дати завершення семестрового контролю, визначеної навчальним планом, не склали семестровий контроль з будь-якої дисципліни (навчального предмету), курсової роботи (проекту), практики.

- виконали навчальне навантаження в кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі – ЄКТС) за поточний навчальний семестр меншому ніж мінімальний норматив, встановлений (робочим) навчальним планом для відповідного факультету, семестру та спеціальності (напряму підготовки).

– під час семестрового контролю здійснювали повторне складення контрольних заходів з метою покращення отриманих раніше оцінок

- мали академічну заборгованість з дисциплін, вивчання яких не завершено в семестрі.

 

8.5. Максимальний рейтинг студента становить 100 балів і складається з двох складових: складова за навчальні досягнення на дату закінчення семестрового контролю, що становить 90 відсотків рейтингу, та додаткових балів, визначених згідно цього Положення за участь у громадському житті, науковій, культурно- масовій та спортивній діяльності – 10 відсотків. Рейтинг студента розраховується згідно «Порядку формування рейтингу успішності студентів Університету» (Додаток 2)

 

8.6. У разі однаковості балів у рейтингу для призначення стипендій, вища позиція надається студенту з більшим значенням складової за навчальні досягнення. При неможливості визначення місця в рейтингу за цим показником рішення ухвалює стипендіальна комісія.

 

8.7. Рейтинг успішності студентів НУК першого року навчання усіх ступенів (освітньо-кваліфікаційних рівнів) до першого семестрового контролю, формується на підставі конкурсного балу, отриманого ними під час вступу на навчання.

8.8. У разі, коли особи протягом навчального семестру до початку поточного семестрового контролю з будь-якого навчального предмета (дисципліни) набрали меншу кількість балів, ніж визначена в Університеті межа незадовільного навчання, рішенням директора інституту (декана факультету) таким особам встановлюється строк, протягом якого вони можуть покращити незадовільні результати навчання, але не більш як до дати початку наступного навчального семестру згідно з навчальним планом за відповідною спеціальністю (напрямом підготовки). У разі коли у визначений строк академічна заборгованість не ліквідована, здобувач вищої освіти підлягає відрахуванню з числа осіб, які навчаються за державним замовленням.

 

9. Призначення стипендії в окремих випадках

 

9.1. Особам, які:

1) навчалися згідно з договорами, укладеними між навчальними закладами (Університетом) та фізичними або юридичними особами і в установленому порядку переведені (поновлені) на навчання за державним замовленням за денною формою навчання (з відривом від виробництва) в межах Університету;

2) поновлені (переведені) до Університету з інших начальних закладів, призначення і виплата стипендій здійснюються згідно з цим Положенням;

а саме:

- академічної - з місяця, що настає за датою переведення (поновлення) особи на навчання відповідно до наказу ректора Університету;

- соціальної - за процедурою та у строки, визначені цим Положенням.

9.2. У разі коли строк закінчення навчання особи, яка отримує академічну або соціальну стипендію, настає до закінчення місяця або стипендіат вибуває з навчального закладу до закінчення строку навчання, їм виплачується стипендія у повному обсязі за останній місяць навчання.

9.3. У період тимчасової непрацездатності, підтвердженої довідкою закладу охорони здоров'я, особа отримує академічну або соціальну стипендію у призначеному їй розмірі. Особа, яка протягом попереднього навчального семестру отримувала академічну стипендію і внаслідок тимчасової непрацездатності, підтвердженої довідкою закладу охорони здоров’я, не склала семестровий контроль у строк, визначений навчальним планом, має право на отримання академічної стипендії у розмірі мінімальної ординарної (звичайної) академічної стипендії Університету.

Рішенням ректора Університету таким особам встановлюється строк ліквідації академічної заборгованості, але не більш як місяць з дня припинення тимчасової непрацездатності, після чого питання призначення академічної стипендії такій особі вирішується на загальних підставах відповідно до цього Положення. У разі коли особі призначена академічна стипендія, здійснюється перерахунок коштів та виплата академічної стипендії у повному обсязі.

Якщо стипендіат втратить право на призначення академічної стипендії, виплата такої стипендії припиняється, відшкодування коштів, отриманих такою особою під час ліквідації академічної заборгованості, не здійснюється.

У період тимчасової непрацездатності, підтвердженої довідкою закладу охорони здоров’я, студенту виплачується академічна або соціальна стипендія у призначеному розмірі.

9.4. На час проходження практики або провадження іншої трудової діяльності з дозволу Університету стипендіат зберігає право на отримання стипендії.

9.5. Стипендіатам, призваним на військову службу у зв'язку з оголошенням мобілізації, протягом строку перебування на військовій службі виплачується стипендія у розмірі, встановленому згідно з цим Положенням за результатами навчання в останньому перед призовом навчальному семестрі.

9.6. Студентам, які навчалися за державним замовленням і поновили навчання за таким замовленням після академічної відпустки, академічна стипендія призначається у розмірі, який встановлюється особі згідно з цим Положенням за результатами останнього (до перерви у навчанні) семестрового контролю.

9.7. Студентам, які відповідно до наказу ректора Університету поновлені на навчання за державним замовленням, у разі наявності у них права на призначення соціальної стипендії така стипендія призначається за процедурою та у строки, визначені цим положенням.

9.8. Студентам, які навчалися за державним замовленням і перебувають в академічній відпустці за медичними показаннями відповідно до наказу ректора, в межах коштів, передбачених у кошторисі Університету, затверджених у встановленому порядку, щомісяця виплачується допомога у розмірі 50 відсотків мінімальної ординарної (звичайної) академічної стипендії.

9.9. З метою підвищення життєвого рівня та заохочення за успіхи у навчанні, участь у громадській, спортивній і науковій діяльності Університет має право надавати матеріальну допомогу та заохочення студентам і аспірантам, які навчаються за державним замовленням за денною формою навчання (з відривом від виробництва) за рахунок коштів, передбачених у кошторисі Університету, затвердженому у встановленому порядку.

 

9. Прикінцеві положення.

 

9.1.Положення затверджуються Вченою радою Університету за погодженням з органом студентського самоврядування Університету, первинною профспілковою організацією студентів, аспірантів, докторантів Університету та вводяться в дію наказом ректора Університету і оприлюднюються на офіційному веб-сайті Університету.

9.2. Зміни і / або доповнення до цього Положення вносяться у порядку встановленому для його прийняття та затверджується ректором Університету.

 

 

Додаток 1

Розміри стипендії для студентів НУК

згідно з Постановою КМУ № 1047 від 28.12.2016р.

 

 

Найменування  стипендії

Коледж

Університет

1.

Мінімальна академічна стипендія 

830,00

1100,00

2.

Підвищена академічна стипендія студентам, які досягли особливих успіхів в навчанні

1208,00

1601,00

3.

Академічна стипендія для студентів, які навчаються за спеціальностями, визначеними переліком спеціальностей, для яких встановлено підвищений розмір академічних стипендій

1056,00

1400,00

4.

Академічна стипендія для студентів, які навчаються за спеціальностями, визначеними переліком спеціальностей, для яких встановлено підвищений розмір академічних стипендій, які досягли особливих успіхів у навчанні

1537,00

2037,00

5.

Академічна стипендія Президента України 

1800,00

2300,00

6.

Іменні стипендії Верховної Ради України 

900,00

1200,00

7.

Іменні та академічні стипендії КМУ  

 

2100,00

8.

Соціальна стипендія

750,00

1000,00

9.

Соціальна стипендія студентам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також студентів, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків.

2000,00

2000,00

 

 

Додаток 2

Порядок формування рейтингу успішності студентів

НУК ім. адм. Макарова

 

Рейтинг, відповідно до яких студентам Університету призначаються і виплачуються академічні стипендії протягом наступних навчальних семестрів, складаються за результатами останнього навчального семестру за кожним інститутом (факультетом), курсом (потоком) і за кожною спеціальністю (напрямом підготовки) на підставі успішності з кожного навчального предмета (дисципліни)  навчального плану, практики, курсової роботи, вивчення яких завершується в поточному семестрі з урахуванням участі у науковій, науково-технічній діяльності, громадському житті та спортивній діяльності.

Підвищена академічна стипендія за особливі успіхи в навчанні за умови складання семестрового контролю з кожної навчальної дисципліни, практики, курсової роботи, іншого виду навчальної діяльності, які в останньому семестрі відповідно до навчальних планів передбачали оцінювання результатів навчання у формі заліку, диференційованого заліку, іспиту, не нижче 90 балів за 100-бальною шкалою («А» за шкалою ECTS, «відмінно» за національною шкалою).Мінімальний рейтинговий бал за 100-бальною шкалою для отримання стипендії підвищеного розміру встановлюється Стипендіальною комісією Університету, але у будь-якому випадку не нижче 86 балів);

Сукупний рейтинговий бал формується за формулою:

Рейтинговий бал (РБ)

 

де БД - бали з навчальних предметів (дисциплін) навчального плану, практики, курсової роботи, вивчення яких завершується в поточному семестрі, виражені у 100-бальній шкалі оцінювання;

n- кількість таких навчальних предметів (дисциплін) навчального плану, практики, курсової роботи.

ДБ – додатковий бал, враховує досягнення студента у науковій, науково-технічній діяльності, громадському житті та спортивній діяльності за останній семестр.

Всі необхідні підтверджуючі документи (грамоти, дипломи, копії (публікацій, патентів, матеріалів конференцій та ін.), сертифікати, посвідчення, накази, протоколи, тощо) представляються до органів студентського самоврядування не пізніше 20 днів до початку семестрового контролю. 

Призначення додаткових балів за досягнення у науковій, громадській і соціальній, культурно-мистецький та спортивній діяльності здійснюється на спільному засіданні Студентської ради університету та комітету первинної профспілкової організації студентів, аспірантів і докторантів на основі відомостей, наданих самими студентами або пропозиції дирекцій інститутів (деканатів факультетів). Рішення прийняте на спільному засіданні Студентської ради університету та комітету первинної профспілкової організації студентів, аспірантів і докторантів у вигляді службової записки з усіма підтверджуючими документами передається до відповідної дирекції інституту (деканату факультету) за 10 днів до початку семестрового контролю.

 

Кількість додаткових балів за видами діяльності із зазначенням періоду врахування визначеного додаткового балу при призначенні академічної стипендії становить:

І. Навчально-наукова діяльність студентів

№ з/п

Назва

Кількість балів

1

Виступ з докладом на університетській конференції

3

2

Виступ з докладом на Міжнародній (в Україні) або Всеукраїнській конференції

5

3

Виступ з докладом на Міжнародній (за кордоном) конференції

10

4

Публікація матеріалів Міжнародної (в Україні), Всеукраїнської або університетської конференції

5

5

Публікація статті в фаховому виданні України або отримання патенту

10

6

Публікація статті або матеріалів конференції в закордонному виданні

10

7

Участь у І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади

3

8

Участь у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади

5

9

Участь у Міжнародній студентській олімпіаді

8

10

Перемога у І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади

5

11

Перемога у IІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади

10

12

Перемога у Міжнародній студентській олімпіаді

10

13

Участь у І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

3

14

Участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

5

15

Перемога у І турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

5

16

Перемога у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт

10

17

Участь у виконанні НДР

5

 

ІІ. Громадська і соціальна діяльність

 

Голова студентської ради гуртожитку

2

Голова студентського оперативного загону

2

Члени  студентської ради гуртожитку

1

Члени  студентського оперативного загону

1

Голова студентського парламенту та профбюро факультету/інституту

2,5

Члени студентського парламенту та профбюро  факультету/інституту

2

Голова студентського парламенту університету та голова профкому студентів університету

3

Члени Колегії та профкому студентів

2,5

Профгрупорг

1

Староста

1,5

Профорг

1

Керівники та голови комісій та інших підрозділів  студентського парламенту та профкому

2,5

Члени ППОС НУК

0,5

 

До рейтингу враховується лише найвищий бал відповідно до досягнень студента.

Всеукраїнські, обласні, міські та університетські заходи

Досягнення

Кількість балів

Керівник проекту

1

Організатор проекту

1

Учасник проекту

0,1

 

 

Заходи факультету/інституту

Досягнення

Кількість балів

Керівник проекту

0,5

Організатор проекту

0,3

Учасник проекту

0,1

 

 

 

ІІІ. Культурно-мистецька діяльність

№ з/п

Вид роботи

Кількість балів

1

Перемога у міжнародних фестивалях та конкурсах

10

2

Перемога у Всеукраїнських, обласних, міських та університетських фестивалях та конкурсах

8

3

Учасник Міжнародних фестивалів та конкурсів

8

4

Учасник у Всеукраїнських, обласних, міських фестивалів та конкурсів

5

5

Учасник університетських фестивалів та конкурсів

2

6

Участь у мистецьких колективах університету

1

7

Участь у культурно-масових заходах університету

1

 

ІV. Спортивна діяльність

№ з/п

Вид роботи

Кількість балів

1

Перемога у міжнародних чемпіонатах, змаганнях

10

2

Учасник Міжнародних змагань

10

3

Перемога у Всеукраїнських та обласних змаганнях

10

4

Учасник Всеукраїнських та обласних змагань

5

5

Виконання нормативу майстра спорту або майстра спорту міжнародного класу

10

 

Якщо сума балів студента за участь у науковій, громадській і соціальній, культурно-мистецький та спортивній діяльності перевищує 10 балів, тобто максимальне значення, то його додатковий бал встановлюється рівним цьому максимальному значенню (10 балів).

За поданням дирекції інституту (деканату факультету) додаткові бали можуть зменшуватися за пропуски занять без поважної причини (на 1 бал за кожні 20 годин пропусків), але не більше, ніж на величину отриманого студентом сумарного додаткового балу.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТ УЗГОДЖЕННЯ

 

Проректор з НПР та МД                                                                 Є.І. Трушляков

 

Керівник Центру МП та СКР                                                          О.Л. Гіржева

 

Головний бухгалтер                                                                         І.Г. Яковлева

 

Начальник навчальної частини                                                      А.М. Мозговий

 

Начальник навчального відділу                                                     А.В. Лабарткава

 

Завідуюча аспірантури і докторантури                                         Л.І. Блінцова

 

Директор Кораблебудівного інституту                                       О.В.Бондаренко

 

Директор Інституту комп’ютерних  та

Інженерно-технологічних наук                                                      К.В. Кошкін

 

Директор Машинобудівного інституту                                        С.І. Сербін

 

Директор Інституту автоматики і електротехніки                       Г.В. Павлов

 

Директор Гуманітарного інституту                                               О.В. Бобіна

 

Директор Херсонської філії                                                           А.В. Ломоносов 

Директор Первомайської філії                                                      С.М. Доценко

 

Декан факультету економіки моря                                                В.Н. Парсяк

 

Декан факультету морської інфраструктури                               Ю.М. Харитонов

 

Декан факультету екологічної та техногенної безпеки              С.М. Літвак  

 

В.о. директора коледжу                                                                  І.О. Ратушняк

 

Юрисконсульт                                                                                  О.А. Ломакіна

 

Голова профкому студентів                                                            С.О. Тарасенко

 

Голова студентського парламенту                                                   Д.О. Кравацький

Спортивне орієнтування - один з небагатьох видів спорту, в якому учасники змагань діють суто індивідуально, поза полем зору тренерів, суддів, глядачів і навіть суперників. Тож для досягнення мети необхідні висока психологічна підготовленість, прояв наполегливості, рішучості, сміливості та самовладання.

09 квітня студенти Первомайського політехнічного інституту та Первомайського коледжу  взяли участь в спортивному орієнтуванні, яке відбулося в лісовому масиві (між містом Первомайськ та селом Грушівка)

Найактивніші учасники були нагородженні грамотами. Зокрема, студенти 242групи: Едуард Левицький Е.(1місце); Олег Шорис О.(3 місце); Федір Яровенко; Олександр Шмарговский та студенти Первомайського політехнічного інституту: Віктор Кучер (3місце); Віталій Вархоляк; Олександра Горіцина (1 місце); Сергій Глущенко

Всіх бажаючих долучитися до активного відпочинку,просимо звертатися в ауд.50

 

Первомайський коледж та

Первомайський політехнічний інститут

Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова

запрошують

08 квітня 2017 р. о 10.00

 

на День відкритих дверей

у програмі:

  1. Зустріч з адміністрацією та викладачами.
  2. Про особливості вступної кампанії 2017 р.
  3. Про роботу підготовчих курсів.
  4. Тематичні екскурсії.

 

Чекаємо на Вас за адресою: м. Первомайськ, Миколаївська область, вул. Одеська 107, корпус II, Актова зала.                           Для довідок: тел.(05161) 5-81-51 ppi.net.ua

Шановні студенти!

Запрошуємо взяти участь у роботі студентському науково-практичному  форумі «Сучасні технології: досягнення та перспективи», який відбудеться 

19 квітня 2017 року о 13.00 в аудиторії № 89.

         Теми для обговорення:

  • Ø Інформатика, обчислювальна техніка та автоматизація
  • Ø Екологія і охорона навколишнього середовища
  • Ø Математичні науки
  • Ø Природознавчі науки
  • Ø Машинознавство
  • Ø Теплоенергетика
  • Ø Технологія конструкційних матеріалів
  • Ø Автомобільний транспорт
  • Ø Кораблебудування
  • Ø Енергозбереження

Запрошуються усі бажаючі!!!

За довідками звертатися в кабінет 91а (кафедра ФЗТД), тел.: (05161) 4-32-27, внутр. 117.

73 річницю визволення від окупантів студенти  Первомайська зустріли разом з ветеранами

Минулого тижня студентство Первомайська зустрілося з  ветеранами Другої світової війни та «дітьми війни», аби вшанувати  пам'ять визволителів рідного краю. Захід проходив в читальній залі міської бібліотеки. Всього прийшло близько 70-ти осіб.


Активну участь в розмові з ветеранами взяли й студенти Первомайської політехніки, очолювані президентом студпарламенти Артуром Колісніченком.


Діалог з молоддю вели члени міської ради ветеранів Вячеслав Андрієнко, Петро Пшенишнюк, Павліна  Поноченюк, краєзнавці  Валентина Крістофолі та Сергій Шевченко. Ветерани закликали молодих людей пам’ятати подвиг воїнів, що звільняли Первомайськ від нацистських окупантів та їх союзників.
Також студентство того дня переглянуло документальний фільм «Звільнення України»,  підготовлений методистом ЦБС ОксаноюДорошенко та прослухало захоплюючі розповіді краєзнавців.



Відділ по роботі з молоддю та міжнародних програм

22 березня в Первомайському коледжі на відділенні «Економіки та права» у рамках національно-патріотичного виховання відбувся круглий стіл на тему «Українська революція 1917-1921 років: історія і сьогодення. В засіданні взяли участь: група 371-ЕП (класний керівник Капацина І.В.) та група 212-ОКС (класний керівник Холодович О.Д.)

У Первомайську пройшли перші спільні весняні прибирання. Активну участь у толоці в цьому році взяла участь студентська молодь міста.