Слово – це найтонший різець,

здатний доторкнутися до найніжнішої

рисочки людського характеру. Вміти

користуватися ним – велике мистецтво.

 Василь Сухомлинський

В цьому навчальному році дещо змінено програму з української мови для першокурсників і оскільки підручники відсутні, доводиться шукати ефективні форми та методи роботи зі студентами для кращого засвоєння мовних тем.

Студенти  151-П групи  коледжу шляхом пошуку та дослідження матеріалу  на занятті з української мови знайомились з метою та завданнями практичної риторики; поглиблювали  знання  про риторику як науку і мистецтво; формували ораторські навички; з’ясували причину зростання інтересу до риторики в сучасному світі, значення ораторського мистецтва в житті людини;

вчились працювати  з різними джерелами інформації та робили аналіз публіцистичних текстів; вдосконалювали   навички роботи в групах, комунікативні вміння, логічне мислення, пам'ять; удосконалювали навички роботи з комп’ютером у різних програмах;

Студенти отримали випереджувальні завдання: робота в групах згідно плану проекту.

1 група: Чи важливо володіти основами риторики кожній людині?

2 група: Як говорити, щоб тебе почули?

3 група: У кого можна вчитися мистецтву красномовства?

Групи досить вдало справились з поставленими завданнями. Підготували презентації, провели анкетування в інших групах, підготували буклети, а також обрали різні форми захисту.

Студенти переконались, що риторика цінна тим, що вона розвиває в лю­дині систему якостей: культуру мислення , культуру мо­ви , культуру поведінки , культуру спілкування .

 Вона необхідна для формування культурного рівня людини, її можливості встановлювати стосунки з суспільством. Професійна кар'єра дуже залежить від культури спілкування та використання професійної мови.

Залишається лише побажати студентам успіхів  у вдосконаленні мовленнєвої культури для здійснення  мрій у професійній діяльності!